طراحی سایت، سئو، تبلیغات در گوگل

طراحی سایت، سئو، تبلیغات در گوگل

طراحی سایت، سئو، تبلیغات در گوگل

طراحی سایت، سئو، تبلیغات در گوگل

  • ۰
  • ۰

این مشکل برای همه ما به وجود آمده است که پس از مدتی استفاده از مبل منزل و یا محل کار، مبل ها چرک تاب شوند و یا در اثر بی احتیاطی بر روی مبل ها لکه هایی از چربی غذا، نوشیدنی، رنگ و … به جا بماند که در این صورت می توان از طریق مبل شویی و شستشوی مبل در منزل و یا شرکت های خدماتی این مشکل را به راحتی برطرف نمود.

انواع مبل شویی

برای شستشوی مبل در منزل ابتدا باید به جنس پارچه مبلی خود دقت نمایید؛ در صورتی که مبل های شما از جنس های حساس و گران قیمت همچون ابریشم باشد بهتر است وظیفه این امر را به دست متخصصان و برخی کارخانه های قالیشویی که این خدمات را انجام می دهند، بسپارید.

اما در صورتی که لکه ها و یا آلودگی روی مبل ها اندک است و یا جنس پارچه مبل شما مقاوم می باشد و از حساسیت زیادی برخوردار نمی باشد می توانید مبل شویی را در منزل خود انجام دهید.

شستشوی مبل در قالیشویی ها به چه صورت است؟

 

امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و استقبال افراد، برخی شرکت های ارائه خدمات منزل و کارخانه های قالیشویی خدمات مبل شویی و شستشوی مبل را به مشتریان عرضه می دارند که برای این امر از دستگاه هایی مخصوص که به صورت آنتی باکتریال و دارای سیستم خشک کن می باشند استفاده می کنند که زمان مبل شویی و تحویل را به حداقل می رسانند.

امر مبلشویی توسط شرکت های خدماتی و کارخانه های قالیشویی، در منزل و یا محل مورد نظر شما، توسط افراد مجرب انجام می گیرد. لازم به ذکر می باشد قبل از شروع به کار در مورد کیفیت کار شرکت و یا کارخانه مورد نظر ، تحقیق کنید تا در پایان کار با مشکل مواجه نشوید.

مبل شویی در منزل باید به چه صورت انجام دهیم؟

برای شستشوی مبل منزل همانطور که پیش تر به آن اشاره شد در مرحله اول باید از نوع و جنس پارچه و چوب مبل های خود اطلاعات کافی داشته باشید. اینکه چه نوع شوینده ای برای شستشوی مبل های شما مناسب تر است؟ و چگونه باید مبل شویی را انجام داد؟ بسیار مهم می باشد.

خدمات مبل شویی چیست؟

شستشوی مبل، کوسن، پشتی های سنتی و هر حجمی که دارای رویه پارچه ای است در حوزه خدمات مبل شویی قرار می گیرد.

مبل شویی در خانه

برای تمیز کردن مبل ها، لکه بری و شستشوی مبلمان نیازی نیست مبل ها را به جایی ببرید. همیاران هوم سرویز برای شستن مبل ها درب منزل مراجعه می کنند. با ثبت سفارش رایگان در سامانه هوم سرویز می توانید از خدمات مبل شویی در منزل استفاده کنید.

با ما تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم برای شستشوی مبل انجام شود. همیاران هوم سرویز در همه مناطق تهران خدمات شستشوی مبل با دستگاه مبل شور را ارائه می دهند.

  • ۰۰/۰۴/۱۲
  • mehrad.ads33 marketing

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی