طراحی سایت، سئو، تبلیغات در گوگل

طراحی سایت، سئو، تبلیغات در گوگل

طراحی سایت، سئو، تبلیغات در گوگل

طراحی سایت، سئو، تبلیغات در گوگل

  • ۰
  • ۰

مبل شویی

امروزه کاربرد مبلمان بسیار فراگیر شده است ، مبلمان جزئی جدایی ناپذیر از دکوراسیون هر منزلی می‌باشد و در همه‌ی شهرهای کشور استفاده از مبلمان تقریبا جا افتاده است.

مبلمان جزء وسایلی است که بطور روزمره از آن استفاده می‌شود ‌، برای تلویزیون دیدن راحت ترین جایی که به ذهنمان می رسد نشستن بر روی مبل است .

برای استراحت کردن بهترین جا استفاده از مبلمان راحتی و کاناپه است ، برای پذیرایی از مهمانان بهترین جا استفاده از مبلمان استیل و راحتی است . برای مهمانان رسمی معمولا از مبلمان استیل و برای مهمان هایی که رسمی نیستند از مبلمان راحتی استفاده می کنیم .

 

 

مبل شویی

 

 

جدا از استفاده‌های مداومی که از مبلمان می‌کنیم ، قضیه تمیزی و اینکه مبلمان ما همیشه تمیز و مرتب به چشم بیاید بسیار مهم است مخصوصا برای خانوم ها این مسئله بسیار حائز اهمیت است .

اگر رنگ مبلمان روشن باشد که سریعتر اما اگر هم تیره باشد به مرور زمان چرک تاب می‌شود.

مبلمان کسانی هم که بچه کوچک دارند و یا مهمان بچه‌دار زیاد دارند بیشتر در معرض کثیف شدن است .

از آن جایی که مبل ها وسیله هایی تقریبا سنگین هستند و حمل و نقل آنها راحت نیست ، بنابراین اینکه آن‌ها را به مبل شویی ببریم کار آسانی نیست .

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و بودن دستگاه‌های مدرن و جدید خدمات مبل شویی به منزل ها آمده است. دیگر لازم نیست برای مبل شویی مبلمان را به محل خاصی ببرید و هزینه حمل و نقل بپردازید .

همچنین در جابجایی مبلمان ممکن است مبل آسیب ببیند و یا چوب آن زخمی شود ، در ضمن اگر برای مبلمان خود هزینه زیادی پرداخت کرده باشید حس بدی پیدا خواهید کرد .

 شما با ثبت سفارش خود در سامانه هوم سرویس که رایگان می‌باشد میتوانید از خدمات مبل شویی آن استفاده کنید . میتوانید با مبل شویی هوم سرویس تماس بگیرید و پس از هماهنگی با همکاران ،

همیاران هوم سرویس به درب خانه شما مراجعه خواهند کرد . هوم سرویس در تمام مناطق تهران خدمات مبل شویی ارائه می دهد.

 

 

مبل شویی

 

 

خشکشویی مبل در منزل

شرکت های زیادی در زمینه خشکشویی مبلمان فعالیت دارند. برای اینکه خدمات بهتری دریافت کنید سفارش تان را در بهترین مبل شویی در تهران ثبت کنید. افرد با تجربه و آموزش دیده می دانند با چه شوینده ای مبل های با ارزش تان را شستشو دهند. مبل شویی یک حرفه تخصصی است و نباید توسط افراد بی تجربه انجام شود. برای اینکه کیفیت مبل ها حفظ شود و بافت پارچه رویه مبل و اسفنج ها دچار آسیب نشود، از خشکشویی مبل در منزل استفاده کنید. خدمات مبل شویی و خشکشویی مبلمان آسیبی به مبلمان گران قیمت و لوکس تان نمی رساند ولی همه کثیفی های روی مبل را از بین می برد.

 

نکات شستشوی مبل در محل

گرد و غبار بیشترین آسیب رابه الیاف رویه مبل ها می زندد و موجب پوسیدگی و از بین رفتن الیاف رویه مبل می شوند. جارو کردن مرتب مبل ها با جاروبرقی مانع از نفوذ گرد و غبار به داخل بافت پارچه می شود.

 

شستن لکه های روی مبل

لکه جوهر روی مبل ، لکه خون خشک شده ، لکه قهوه روی مبلمان، لکه چربی، لکه رنگ روی مبل ها و هر نوع لکه تر و خشک دیگری به سختی از رویه مبل ها پاک می شود. کشیدن برس های سیمی و مواد لکه بر قوی هم می تواند پارچه رویه را به کلی نابود کند.

 

مزایای شستشوی مبلمان با دستگاه

تکنولوژی به کار رفته در این دستگاه موجب سهولت شستشوی مبل شده و مبل شویی را بسیار ساده کرده است. شستشوی مبل با دستگاه به دلیل سرعت در شستشو و مکش رطوبت، تولید بوی نامطبوع در اسفنج نکرده و پاکیزگی کامل را به همراه دارد. مبل شویی در بهداشت محیط و سلامت افراد خانواده تاثیرگذار است.

مبلمان از وسایل پر کاربرد است که می بایست عاری از آلودگی و میکروب باشد. دستگاه مبل شویی طوری طراحی شده که همه قسمت های مبلمان را بشوید و هیچ قسمتی از مبل ها بدون شستشو باقی نمی ماند. سهولت شستشو، سرعت شستن مبل ها و خشک شدن سریع مبلمان از مهم ترین مزایای مبل شویی با دستگاه است.

 

مبل شویی

   

 

  • ۹۸/۱۰/۳۰
  • mehrad.ads33 marketing

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی